Saturday, July 16, 2011

A new beginning

Saya start blogging dari 2007, tapi hobi asik meroyan. Bila meroyan asik tutup blog. Bila tutup blog tu tanda nya meroyan. Kalau tak tutup blog, pindah blog. Kalau tak pindah blog, delete blog. Bila dah delete blog rasa tenang ya amat sebab konon-konon macam menyorok dalam gua yang gelap, takde sapa tau apa yang jadi pada kita (walau hakikatnya yang baca blog setakat 10 orang) hehehehehehehe.

Sekarang dah 2 tahun 3 bulan mencampakkan diri di negara orang - Armidale, NSW. Dalam tempoh di tempat orang ni, banyak sungguh benda yang manis. Banyak sungguh benda yang pahit dan ngeri. Tapi yang penting banyak sungguh pengajaran hidup yang dapat diambil.

Allah temukan saya dengan sebaik-baik insan dan sekeji-keji insan untuk saya lebih paham tentang hakikat kehidupan.

Kini saya kembali, harapnya tiada lagi royanan. Kerana saya mahu berkongsi ilmu dan pengalaman sebagai pedoman lain-lain insan.

I'm back! :)

Love and respect

Dijah

No comments:

Post a Comment