Tuesday, August 10, 2010

Hello!


Salam sayang buang peminat2 sekalian. Mohon maaf atas kemalasan yang melanda, sehingga sudah lama blog ni tak berupdate.

Keadaan di sini seperti biasa, meroyan-gembira silih berganti bagaikan ombak yang menghempas pantai tanpa henti. Kerisauan di hati bagaikan buih-buih di lautan, banyak, walau tidak kekal lama. 

Saya kini sibuk dengan persiapan untuk ke Melbourne untuk conference. Entah, hati rasa tak sedap pulak nak tinggalkan Armidale..tambah pulak dah terkena penangan solat terawih jemaah kat masjid! best!
Hidup agak lintang pukang dek kerana semester ni saya ambil kelas STAT asas dan juga menggipangkan diri mengoffer diri untuk jawatan siti situ sana sini.

Isnin, kelas. Selasa, tutorial. Rabu, kelas. Khamis, lab comp. Jumaat, kelas. Itu yang wajib. Yang tak wajib seperti aktiviti mesyuarat persatuan-persatuan dan juga aktiviti sampingan sedikit mengambil masa bersosial dan melepak saya. Kesannya,saya kurang masa bersama anda. Kalau kaya dan rajin, biasanya saya akan kol insan2 terpilih. Kalau tak, saya akan terus pengsan lepas kena marah ngan mak sebab tido lewat. Tapi saya tak boleh komplen sebab saya yang gipangkan diri. Sebab saya tau saya hanya boleh kerja tanpa malas2 kalau tau saya kurang masa.

Hujung bulan, bebiri baru akan sampai. Hanya lapan ekor.
Eksperimental design sudah siap, alhamdulillah. Perlu buat validation dan persiapaan untuk eksperimen seterusnya. Dalam proses writing journal paper *nanges* dan literature review *muntah*.
Encik bos sudah jeling-jeling. Saya rasa dia mahu progres. Saya punya literature review baru 7 muka surat. Dia nak 30 muka surat. Aci tak kalau saya buat 5 spacing? hehehe
Selamat berpuasa buat semua yang dikasihi! <3
Ingat, kalau kita dah biasa buat solat terawih 20 rokaat, toksah pung pang pelik orang lain buat 8 rakaat. Kalau nak buat banyak, itu korang punya pasal. Ini ibadah sunat. Toksah nak riak berlagak, tuhan tak suka. Manusia lagi menyampah. kesian. Eh, sekian.

 

Saya malas update skang…So, untuk memudahkan anda keep track kalau saya update, bolehlah link kan.=)

2 comments:

  1. k.dijah...suke idea 5 spacing tu...kekeke
    totally agree psl 20 rakaat..ustz pn prnh ckp kalo larat buat lah 20 kalo x 8 rakaat...masing2 punye preference...
    kite doa2 la supaya kite diberi kekuatan utk buat 20 rakaat..
    akak...w/pn trlmbt, nk mtk maap di buln pose ni kalo ade slh silp secara lgsg @ xlgsg..huhuhu
    marilah kite berdoa byk2 supy thp kemeroyanan kite smkn berkurg utk thn2 dpn...amin

    -kinah

    ReplyDelete
  2. i like para yg 2nd last tu. hehehehe

    ReplyDelete